Tjenester

Design Audit

Viser du deg frem fra din beste side? Design handler om så mye mer enn bare å se bra ut. Det handler om å utfordre eksisterende rammer og våge å stikke seg ut.

Hvorfor er dette viktig?


Å skille seg ut handler om å være annerledes enn alle andre. Det er dette som driver kunde engasjement. En design audit knytter design ressursene sammen og sikrer at de reflekterer merkevarens verdier og mål. Du kjøper ikke Coca-Cola fordi du vil ha en rød boks, men fargen på boksen er en av måtene du vet at du tar en Coca-Cola og ikke bare hvilken som helst cola.

Når bør vi snakkes?


  1. Målgruppen kjenner ikke igjen merkevaren i noen særlig grad

  2. Merkevaren din skiller seg ikke ut blant konkurrenter

  3. Det visuelle uttrykket henger ikke sammen på tvers av kanaler

  4. Identiteten føles utdatert

Hva vi gjør


  1. Gjennomgang av dagens identitet på ulike flater  

  2. Analyse av styrker og svakheter av dagens identitet  

  3. Kartlegging av hvor godt identiteten er tilpasset virksomhetens strategi  

  4. Søkelys på visuelle trender og muligheter 

  5. Identifisering av måter å skille seg ut på  

  6. Kartlegging av visuelle utfordringer  

  7. Identifisering av egenskaper med muligheter 

  8. Avdekking av områder som bør forenkles.

Hvordan går vi frem?


Helhetlig vurdering

Vi undersøker designelementene på tvers av plattformer for å sikre enhetlig bruk og samsvar med identiteten. Dette inkluderer logoer, nettsider og markedsmateriell.

Evaluering av brukeropplevelse

Vi analyserer brukerdata og tilbakemeldinger fra brukere for å se om designelementene gir en helhetlig og intuitiv opplevelse, og vi kartlegger forbedringsområder.


Overenstemmelse med forretningsmål

Vi vurderer hvordan designelementene støtter forretningsmålene og sikrer at de effektivt kommuniserer merkevarens budskap og verdier til målgruppen.

Konkurrentanalyse

Vi analyserer designelementene opp mot bransjestandarder og konkurrenter, og vi identifiserer muligheter for å skille seg ut og opprettholde konkurransefordeler.

Hva du får


  1. Strategier som gjør at merkevaren holder seg relevant

  2. Kartlegging av forbedringsmuligheter for design og kommunikasjon

  3. Moderne designverktøy som gjør merkevaren konkurransedyktig

  4. Konkrete anbefalinger for forbedringer

Tidslinje
2-3 uker


Grip muligheten – gjør merkevaren din unik før den forsvinner i mengden.

La oss skape noe magisk sammen!