Tjenester
Hvordan står det til med merkevaren din? I dagens marked, hvor endringer skjer over natten, er det viktig å jobbe kontinuerlig med å utvikle den.
En tydelig prosess
Mission leverer en rekke tjenester som sammen løser utfordringene du kan ha med merkevaren din. Fra å utvikle visjon og merkevarestrategi forankret i forretningsstrategien, via vakre og meningsfulle identiteter og merkenavn, til brukervennlig design på digitale kanaler, innovative butikkkonsepter og engasjerende employer branding. Og selvfølgelig hjelper vi deg med å holde oversikt over alt i en klar merkevareguide.
Fokusert samarbeid
God innsikt er utgangspunktet, og i tett samarbeid med deg kombinerer vi strategisk tenking med kreative designløsninger, som gjør merkevaren din levende og relevant. Det gjør at den kan oppnå ønsket posisjonen i markedet, og at du når forretningsmålene dine.
Programmer
Våre 3 merkevareprogram
Brand Refresh
Merkevaren trenger en oppgradering for å få den oppmerksomheten den fortjener. Gjennom å øke visuell tilstedeværelse øker vi også merkevarens kvalitet.
Brand Identity
Merkevaren er ikke lenger det beste verktøyet for å sette forretningsplanen ut i livet eller oppfylle markedsstrategien på en god måte. Den stagnerer, eller er på vei til å gjøre det.
Brand Culture
Engasjerer merkevaren de ansatte, tiltrekker den seg nye og eksisterende talenter, og bidrar den til å rekruttere nye kunder?
Tjenester
-
Dette er en real helsesjekk av merkevaren din. Den avdekker styrker, svakheter og vekstmuligheter. Evalueringen blir veikartet ditt for å forbedre merkevarens påvirkning. Rett og slett en avgjørende investering før du «rebrander» merkevaren.
-
En merkevare er en toppidrettsutøver i et sterkt konkurransepreget løp. For å vinne trenger du grundig sekundering. Du vil vite hvordan du utvikler deg, men også hvordan du ligger an i forhold til konkurrentene dine. Her får du tallenes klare tale.
-
Viser du deg frem fra din beste side? Design handler om så mye mer enn bare å se bra ut. Det handler om å utfordre eksisterende rammer og våge å stikke seg ut.
-
Ikke kast bort merkevaren din. La skjønnhet jobbe for deg. La oss vise deg hvordan kraften i en godt forankret designstrategi kan gjøre underverker for merkevaren din, skjønnhet kommer som vi vet innenfra.
-
Kommer snart...
-
Kommer snart...
-
Merkevareidentiteten er ikke bare en visuell presentasjon. Den er et viktig verktøy for å nå målene dine. Vi utnytter kraften i bilder, grafiske verktøy og ord for å gi merkevaren din liv.
-
Hvordan snakker folk om merkevaren din når du ikke er til stede? «Jeg vet ikke» er feil svar.
-
Skap umiddelbar gjenkjennelse! Å finne det rette navnet på merkevaren din er et av de viktigste valgene du tar. Det er ditt og merkevarens «to be, or not to be-moment».
-
Kommer snart...
-
Lytt til merkevaren din. Synes du den klinger som den skal? Tone of voice handler om hvordan du uttrykker identiteten og kommuniserer budskapet ditt til verden.
-
Sørg for at den digitale tilstedeværelsen bidrar til at du når målene dine. Nettsiden din er sannsynligvis den viktigste kanalen for merkevaren. Den må fungere optimalt, rett og slett!
-
Dette er merkevaren vår. Så brutalt ærlig og effektiv kan nettsiden din oppleves. Her skal kundene dine umiddelbart like seg og intuitivt navigere seg frem til det de vil ha svar på – før de tar kontakt med deg. Så lett og så vanskelig.