Inki Annweiler

 

Strategisk rådgiver

inki@mission.no
+ 47 9072 7115

LinkedIn

Twitter

Inki kom til Mission i 2006 etter 17 år i reklamebransjen. Her har hun vært ansvarlig for utvikling av markedsstrategi og kommunikasjonsplattform for kunder innen ulike bransjer, særlig detaljhandelen.

Inki er teamleder og ansvarlig for et bredt spekter av oppdrag spesielt innen områdene analyse og forståelse av målgrupper og merkevareevaluering. Hun jobber med en rekke kunder i forbindelse med endringsprogram for merkevarer, herunder spesielt utvikling av merkevareplattform og purposeprosess.

Inki er effektiv, tydelig og fokusert som konsulent. Hennes ekspertise innen målgruppeforståelse særlig av millenniumsgenerasjonen er en styrke på tvers av bransjer for å definere kundereisen.

Markedskommunikasjon fra Norges markedshøyskole (NMH)

Previous
Previous

Bård Annweiler

Next
Next

Ole Abildsnes