Tjenester

Årsrapport

Hvordan bruke årsrapporten til å styrke merkevaren?

Årsrapporter er ikke lenger bare en obligatorisk publikasjon for investorer. I dag anses årsrapporten å være en veldig viktig kommunikasjonsflate mot ansatte, jobbsøkere, politikere, presse, leverandører og andre utvalgte målgrupper. Bruker du årsrapporten riktig, vil den ikke bare styrke merkevaren, men også hjelpe deg å nå ut til nye målgrupper og vinne nye kontrakter.

Under har vi samlet mye innsikt og kunnskap om årsrapporter for å hjelpe deg i gang.

--rsrapport.jpg

Vi har gjort det enkelt for deg. Last ned vår e-bok og finn ut:

  1. Hvordan du kan utnytte teknologi i en moderne digital årsrapport.

  2. Hvorfor du bør vurdere integrert rapportering og sette bærekraft på agendaen.

  3. Hvorfor du bør være føre var og sette deg inn i anbefalingene i TCFD.

 
Grieg_AR_3-780x520.jpg

Et lite bidrag til å ta vare på kloden

GRIEG SEAFOOD

Konseptet for Grieg Seafoods årsrapport speiler visjonen: «Rooted in Nature» og synliggjør hvordan Grieg Seafoods bærekraftige ambisjoner går hånd i hånd med lønnsomhet. Nærheten til havet og naturen, ansattes egne fortellinger og grundige data gir kunder, investorer og ansatte et tydelig budskap som forplikter og engasjerer.

 
TINE_Flat_Browser_CEOLetter.jpg

Norges fineste fortelling om bærekraftig verdiskapning?

TINE

TINE ønsker å nå flest mulig med informasjon og opplevelser av hverdagen i TINE, helt fra melka produseres på gården til den står på kjøkkenbordet. For andre gang har vi utarbeidet TINEs integrerte digitale årsrapport med videoer, animasjoner, interaktive kart, tekst og bilder. Rapporten løfter fram TINEs satsning på bærekraftig verdiskapning og er en naturlig del av selskapets merkevarebygging.

 
Spotlakk_Logo.jpg

Rapportering som utfordrer digitale muligheter

EVRY

EVRY har bransjens tøffeste krav til digital finansiell rapportering. For fjerde gang har vi hatt gleden av å designe et eget nettsted og utvikle en fremtidsrettet digital brukeropplevelse der tall, grafer og fakta og kundecase kommer til live gjennom interaktive animasjoner og videoer. Siden 2015 har vi sammen med EVRY vunnet 3 gull og 2 sølv i Farmandprisen.

 

Flere artikler om årsrapport