E-bok: Dette er ikke slutten. Men det er begynnelsen på noe nytt.
Mange selskaper og merkevarer vil på et eller annet tidspunkt oppleve en krise som er så voldsom at den ikke bare rammer finansmarkedet, men som også får konsekvenser for selgere, leverandører og konkurrenter.
Et paradigmeskifte
Mange spør seg selv i disse dager i hvilken grad endringer som følge av coronaviruset ikke bare vil påvirke økonomien, men også de sosiale og kulturelle sidene ved samfunnet vårt – og selvsagt hver enkelt personlig. Da kan vi snakke om et paradigmeskifte.
Bedriftsledere diskuterer hvordan vi bør reagere i den situasjonen vi befinner oss. Er dette tiden for å avvente og se det hele an, eller er det det nå vi bør snu oss rundt og satse for fullt?
Våre refleksjoner for en tid i endring
Vi sitter ikke på alle svarene. I stedet har vi satt sammen en del av våre tanker, refleksjoner og anbefalinger som du kan laste ned under. Vi håper noe av dette vil gi deg en porsjon styrke, håp og optimisme midt i denne krevende tiden.
Visste du, for eksempel, at alle kriser går gjennom de samme fasene? Eller at mange av de oppfinnelsene vi tar for gitt i dag ikke ville vært mulig uten en forutgående krise?
Det finnes mange måter å reagere på i forhold til coronavirus-krisen, men uansett hva du bestemmer deg for, bør du unngå å tenke kortsiktig. I stedet, sikt så langt inn i fremtiden som du kan.
Vi i Mission er her for deg om det kan være til hjelp.
Fyll ut skjemaet under – få våre anbefalinger i innboksen.
Les mer!
Klikk på knappen under for å få tilsendt e-boken.