Kutter du kostnader der det lønner seg?

18problems_17_16-9.gif
 

Smarte bedrifter ser på merkevaren som en viktig ressurs på lik linje med andre ressurser. Over tid vil det oftest vise seg at dette er en lønnsom strategi.

 

Merkevarebygging koster for mye

Mange bedrifter ser på merkevarebygging som kostbart. Disse bedriftene ignorerer merkevaren sin helt til den dagen en krise oppstår.

Noen av våre kunderelasjoner har vært med oss i over 15 år (det er en lang tid i vår bransje). Vi er i jevnlig dialog med kunder, investerer tid i å bli kjent med dem og virksomheten de jobber i. Hvis vi tror noe kan være interessant tar vi det opp. Hvis vi ser at noe kan gå galt, fikser vi det.

Dette betyr at kundene raskt ser at det lønner seg å investere i et nært samarbeid. I Mission er vi opptatt av å skape resultater. Gode resultater for våre kunder, blir gode resultater for Mission.

Merkevarebygging trenger ikke nødvendigvis å være kostbart, men å ignorere merkevaren din kan lett bli nettopp det!

Sjekkliste

  1. Ser din bedrift på design som en investering eller som en utgift?

  2. Opplever du at investeringen i design gir effekt?

  3. Hvor ofte har du møter eller er i dialog med ditt designbyrå?

 
Previous
Previous

Finn din formel for merkevarekommunikasjon

Next
Next

Dette må du vite når du starter et nytt designsamarbeid