Tjenester

The Brand Culture Program

Hvor viktig er «Brand Culture?» Engasjerer merkevaren de ansatte, tiltrekker den seg nye og eksisterende talenter, og bidrar den til å rekruttere nye kunder?

En merkevare som engasjerer, sprer glede og begeistring langt utover egne rekker.

I noen situasjoner er behovet for å gjenopplive og sette en ny kurs for merkevaren nesten unngåelig. Når ansatte slutter å være stolte av arbeidsplassen sin, har det gått for langt.

Ansatte er ofte den prioriterte målgruppen i rebrandingprosjekter. Å skape engasjement blant ansatte, handler ofte om å skape tillit, være åpen og aktivt invitere til meningsutveksling. Å dele erfaringer, og sette felles mål bidrar til økt tilfredshet og økt lojalitet.

En optimisme som kommer innenfra spres veldig ofte utad, til markedet, til samarbeidspartnere og til kundene.

Når bør vi snakkes?

  • Når du forstår at selskapet ditt trenger «noe» for å skille seg ut

  • Du har vært gjennom en fusjon eller et oppkjøp og trenger å forene ulike kulturer

  • Når du trenger å tenke nytt for å tiltrekke de beste talentene

Hva vi leverer

  • En merkevare er en toppidrettsutøver i et sterkt konkurransepreget løp. For å vinne trenger du grundig sekundering. Du vil vite hvordan du utvikler deg, men også hvordan du ligger an i forhold til konkurrentene dine. Her får du tallenes klare tale.

    Les mer →

  • Dette er en real helsesjekk av merkevaren din. Den avdekker styrker, svakheter og vekstmuligheter. Evalueringen blir veikartet ditt for å forbedre merkevarens påvirkning. Rett og slett en avgjørende investering før du «rebrander» merkevaren.

    Les mer →

  • Hvordan snakker folk om merkevaren din når du ikke er til stede? «Jeg vet ikke» er feil svar.

    Les mer →

  • Kommer snart...

  • Merkevareidentiteten er ikke bare en visuell presentasjon. Den er et viktig verktøy for å nå målene dine. Vi utnytter kraften i bilder, grafiske verktøy og ord for å gi merkevaren din liv.

    Les mer →

  • Kommer snart...

  • Mission tilbyr evaluering og support som kontinuerlig forbedrer merkevarens kommunikasjon, og sikrer at den forblir relevant, konsistent, og tilpasset markedets behov.


Hva vil merkevaren gjøre for deg

Spre fornyet energi og begeistring via engasjerte ansatte. Vår tilnærming handler om å tilføre følelser, betydning og menneskelighet til merkevaren din, slik at det blir enklere for alle å forstå merkevarens rolle.

Interne fordeler

  • Lederskapet blir mer fokusert

  • Den interne kulturen forenes, og er drevet av et tydelig Purpose.

  • Du kommuniserer med en mer definert agenda

Eksterne fordeler

  • Merkevaren oppleves mer ekte

  • ‘Purpose’ forener alle kontaktpunkter

  • Merkevaren resonnerer med målgruppene

La oss skape noe magisk sammen!