The Brand Identity Program
Hva skal vi med en Merkevareidentitet? Merkevaren er ikke lenger er et godt verktøy for å støtte og stimulere forretningsplanen eller markedsstrategien din. Her er programmet som får merkevareidentiteten din på rett kurs.
«Be the UNIQUE you.» Merkevareidentiteten stimulerer og styrker merkevarestrategien.
Hvis du selv ikke utvikler merkevaren i takt med markedsstrategien din, kan andre i verste fall definere retningen på merkevaren. Etter noen år vil du oppleve at du har blitt reposisjonert fordi markedet har formet imaget ditt med sine egne oppfatninger.
Merkevarer som er aktive og bevisste på hvordan de uttrykker seg, leder ofte i et marked, mens andre blir ledet dit markedet tar dem.
Når bør vi prate?
Konkurrentene vinner alltid frem
Salgstallene synker over tid
Du står overfor et oppkjøp og må revitalisere merkevaren
Merkevaren er ikke i «synk» med forretningsstrategien
Hva vi leverer
-
En merkevare er en toppidrettsutøver i et sterkt konkurransepreget løp. For å vinne trenger du grundig sekundering. Du vil vite hvordan du utvikler deg, men også hvordan du ligger an i forhold til konkurrentene dine. Her får du tallenes klare tale.
-
Dette er en real helsesjekk av merkevaren din. Den avdekker styrker, svakheter og vekstmuligheter. Evalueringen blir veikartet ditt for å forbedre merkevarens påvirkning. Rett og slett en avgjørende investering før du «rebrander» merkevaren.
-
Kommer snart...
-
Merkevareidentiteten er ikke bare en visuell presentasjon. Den er et viktig verktøy for å nå målene dine. Vi utnytter kraften i bilder, grafiske verktøy og ord for å gi merkevaren din liv.
-
Mission tilbyr evaluering og support som kontinuerlig forbedrer merkevarens kommunikasjon, og sikrer at den forblir relevant, konsistent, og tilpasset markedets behov.
Hva vil merkevaren gjøre for deg
Gjennom et unikt uttrykk og en spennende identitet skiller merkevaren seg ut og etterlater et positivt inntrykk.
Hva oppnår jeg
Merkevaren reflekterer og engasjerer målgruppen
Kommunikasjonen blir mer overbevisende
Interne fordeler
Merkevaren bidrar til å nå forretningsmål
Et omfattende designsystem effektiviserer det daglige markedsarbeidet.
Eksterne fordeler
Et fornyet og fremtidsikret merkevare uttrykk
Økt synlighet og påvirkning i markedet