Tjenester

The Brand Refresh Program

Merkevaren trenger en oppgradering for å få den oppmerksomheten den fortjener. Gjennom å øke visuell tilstedeværelse øker vi også merkevarens kvalitet.

Vis styrkene til merkevaren din, og skill deg ut med ny selvtillit ved å fornye uttrykket ditt.

Den visuelle identiteten er kjernen i merkevaren. Hjelp kunder, så vel som ansatte, med å danne et nytt, friskere og oppdatert inntrykk av hvem du er.

Rebranding bidrar til at du frisker opp og endrer bedriften eller merkevarens stil og personlighet, som sikrer at du fremstår relevant i markedet.

Når bør vi prate?

  • Du skiller deg ikke nok ut i forhold til konkurrentene

  • Identiteten fremstår fragmentert på tvers av kommunikasjonskanaler

  • Du mister posisjon og markedsandeler

  • Identiteten føles utdatert

Hva vi leverer

  • Viser du deg frem fra din beste side? Design handler om så mye mer enn bare å se bra ut. Det handler om å utfordre eksisterende rammer og våge å stikke seg ut.

    Les mer →

  • Ikke kast bort merkevaren din. La skjønnhet jobbe for deg. La oss vise deg hvordan kraften i en godt forankret designstrategi kan gjøre underverker for merkevaren din, skjønnhet kommer som vi vet innenfra.

    Les mer →

  • Merkevareidentiteten er ikke bare en visuell presentasjon. Den er et viktig verktøy for å nå målene dine. Vi utnytter kraften i bilder, grafiske verktøy og ord for å gi merkevaren din liv.

    Les mer →

  • Mission utvikler skreddersydde designguidelines som sikrer en visuell helhet på tvers av alle plattformer, og gjør merkevaren gjenkjennelig og konsistent.

  • Mission tilbyr evaluering og support som kontinuerlig forbedrer merkevarens kommunikasjon, og sikrer at den forblir relevant, konsistent, og tilpasset markedets behov.


Hva vil du oppnå

Et nytt, friskere og annerledes inntrykk av merkevaren som resonnerer bedre med hvem du er og hvem du ønsker å være i markedet ditt.

Interne fordeler

  • Hvert kontaktpunkt er optimalisert for å være mer effektivt

  • Merkevaren er enklere å administrere

  • Merkevaren har fått et enhetlig uttrykk både internt og eksternt

Eksterne fordeler

  • Merkevaren skiller seg ut fra konkurrentene

  • Merkevaren kommuniserer på en mer overbevisende måte

  • Merkevaren resonnerer med målgruppen

La oss skape noe magisk sammen!