Herkules Capital – Merkevareidentitet
Hvordan bygger vi på suksess samtidig som vi forbereder oss på fremtiden?
Herkules Capital opererer i Norge og Singapore. De har investert i og utviklet firmaer som har utviklingsmuligheter – for totalt 15 milliarder kroner. Herkules er ganske unik blant investorer, og kan forklare mye av sin suksess ved et nært samarbeidet med eierne og lederteamene, som styrker forretningene i det lange løp. “Building tomorrow’s winners” tar tak i gründerens formål med selskapet og inspirerer nye medlemmer i teamet til å ta selskapet videre.
Den nye identiteten har et symbol og en billedbruk som fokuserer på å bygge fremover og oppover. Videre skal oppgraderingen av identiteten underbygger Herkules’ ambisjoner, og gir selskapet et fornyet fokus og gjør at de skiller seg ut i en svært selektiv verden.
Levert
Kommunikasjonsplattform
Merkevareidentitet
Tone of Voice
Bildebank
Websider
Foto: Damian Heinisch
Portretter: Steffen Aaland
Damian Heinisch vant pris i Gullsnitt 2015 for bildeserien.