Artikler
Viktigheten av skilting og interiør for merkevarer
Finn ut hvordan du får til skilting og interiør på en effektfull måte og bygger merkevarekjennskap, hos kunder og ansatte.
Konseptuell tenkning styrker merkevaren din
Finn ut hvordan merkevarens språk er en del av bedriftens konsept og kan hjelpe bedriften til å vokse.
Kunsten å skrive en kreativ brief
Finn ut hvordan en kreativ brief gir inspirasjon til temaet og sikrer et vellykket design.
Slik designer du en vellykket merkevarearkitektur
Utnytt fordelene og spar penger. Finn ut hvordan merkevarearkitektur gjør det enklere å selge varer og gir besparelser for bedriften.
De dårlige nyhetene: Ingenting varer evig. De gode nyhetene: Ingenting varer evig.
Lite eller ingenting er vedlikeholdsfritt. Heller ikke merkevarer.
Hva er riktig fokus av kommunikasjon i design?
Med enkle løsninger kan få fram det viktigste når du skal implementere nytt design.
Rebranding av Mastercard, Premier League og Oslo Bysykkel
Finn ut hvordan tre kjente merkevarer fikk tilført ny vitalitet og styrke gjennom rebranding i 2016.
2016. Et år med formål.
Vi summerer opp 2016 med våre tanker om branding, design, employer branding, tone of voice, navneutvikling og kommunikasjon.
Millenniumsgenerasjonen – tidenes beste generasjon?!
Slik kan du bedre forstå millenniumsgenerasjonen.
Hvordan bevegelser kan bli til merkevarer.
Hvordan er det mulig at merkevarer kan oppstå i kjølvannet av bevegelser?
Hvordan merkevarer posisjonerer seg som luksusmerkevarer?
Finn ut hvordan presentasjon av varer avgjør hvor du som kunde handler, og hvordan noen merkevarer blir luksusmerkevarer og andre ikke.
En ny type merkevarer revolusjonerer med disrupsjon
Etablerte merkevarer må forholde seg til stadig nye utfordrere i et skriftende landskap.
Med design som del av sitt DNA vant EVRY gull i Farmandprisen
Få mest ut av byråsamarbeidet ved å bygge design inn i forretningsstrategien.
Et godt slagord sier mer enn tusen ord
Mange merkevarer bruker såkalte pay-offs eller slogans. Se om du klarer å gjette hvilke merkevarer som eier disse slagordene.
Krogsveen med forbedring av logo og ny identitet
Vi har tatt en prat med Karsten Onsrud i Krogsveen og snakket om mulighetene for å tenke nytt innenfor en sterk merkevareidentitet.
Beliggenhet. Beliggenhet? Beliggenhet!
Lurt på hvorfor de feteste butikkene ligger på beste adressene? Finn ut hva beliggenhet har å gjøre med merkevarebygging.
Trump mot Clinton - en merkevarekrig
Vi vurderer merkevarestrategien til Trump og Clinton og ser på hva som skaper gode merkevarer.
Visuell hverdag. En samtale med fotograf Damian Heinisch
Møt den kjente fotografen Damian Heinisch og hør hvilken rolle foto spiller i branding i dag.
Hvorfor valgte du akkurat det yrket du har i dag?
Mange gründere har noe noe til felles da de startet det som har blitt suksessbedrifter.