Artikler
Hvorfor det betaler seg å styrke merkevaren din med Purpose
Nyskapende merkevarer er fundamentert i et meningsfullt formål.
Sett av tid til å være kreativ
Hastverk? Derfor står korte tidsfrister i veien for kreativitet og lønnsomhet.
Hvordan vinne millenniumgenerasjonens hjerte?
Derfor har millenniumsgenerasjonen innflytelse på markedstrender.
Hvordan bygge merkevaremomentum ut over selve lanseringen?
Hvordan holder du interessen oppe etter at merkevaren er lansert?
Invester i egnet interiør og skiltsystem for å styrke merkevaren
Slik utnytter du potensialet i skilting og interiør for å styrke merkevaren og for å få mest igjen for investeringen.
Hva er engasjement, og kan du bruke det som måleparameter?
Finn ut hvordan du best kan måle og bruke engasjement for å skape økt verdi for merkevaren.
Konseptuell tenkning styrker merkevaren din
Finn ut hvordan merkevarens språk er en del av bedriftens konsept og kan hjelpe bedriften til å vokse.
Slik designer du en vellykket merkevarearkitektur
Utnytt fordelene og spar penger. Finn ut hvordan merkevarearkitektur gjør det enklere å selge varer og gir besparelser for bedriften.
De dårlige nyhetene: Ingenting varer evig. De gode nyhetene: Ingenting varer evig.
Lite eller ingenting er vedlikeholdsfritt. Heller ikke merkevarer.
Hva er riktig fokus av kommunikasjon i design?
Med enkle løsninger kan få fram det viktigste når du skal implementere nytt design.
Hvordan bevegelser kan bli til merkevarer.
Hvordan er det mulig at merkevarer kan oppstå i kjølvannet av bevegelser?
Hvordan merkevarer posisjonerer seg som luksusmerkevarer?
Finn ut hvordan presentasjon av varer avgjør hvor du som kunde handler, og hvordan noen merkevarer blir luksusmerkevarer og andre ikke.
En ny type merkevarer revolusjonerer med disrupsjon
Etablerte merkevarer må forholde seg til stadig nye utfordrere i et skriftende landskap.
Et godt slagord sier mer enn tusen ord
Mange merkevarer bruker såkalte pay-offs eller slogans. Se om du klarer å gjette hvilke merkevarer som eier disse slagordene.
Krogsveen med forbedring av logo og ny identitet
Vi har tatt en prat med Karsten Onsrud i Krogsveen og snakket om mulighetene for å tenke nytt innenfor en sterk merkevareidentitet.
Trump mot Clinton - en merkevarekrig
Vi vurderer merkevarestrategien til Trump og Clinton og ser på hva som skaper gode merkevarer.
Hvorfor er corporate branding viktig?
Bygg bro mellom selskapet og ansatte med corporate branding.
KAWS-effekten?! Hvordan en gatekunstner fra New York ble transformert til et globalt brand
KAWS var for lenge siden en ukjent gatekunstner fra New Jersey. Nå er han et globalt brand.
Hvilke nasjoner vinner olympiske medaljer i branding?
Hvilken rolle spiller idrett og særlig OL for et lands merkevare?