Artikler
Slik finner du din målgruppe og lærer den å kjenne
Seriøse merkevarer er opptatte av hva som rører seg i målgruppen.
Hvordan jobber du med merkevarehåndtering?
Som alt annet må trenger også merkevaren din kjærlighet og omtanke.
Fem tips for retailere til å øke omsetningen
Smarte grep tas i varehandelen for å imøtegå økt konkurranse.
Er du synlig for kundene når de ønsker å snakke med deg?
Synlighet er essensielt for å nå ditt marked. Som med de fleste ting her i livet, handler det om å få oppmerksomhet og være tilstede der målgruppen din er!
Skap en engasjerende merkevare, eller å bli elsket av alle
Skap engasjement og oppmerksomhet rundt din bedrift og din merkevare ved å tillegge din merkevare nye egenskaper.
Det lønner seg med smart markedsføring og kommunikasjon
Finn ut hvorfor markedsføring ikke trenger koste en formue: Kjenn dine målgrupper og egnede kommunikasjonskanaler. Et spisset budskap treffer best.
Hva er posisjonering? Har du en unik markedsposisjonering?
Slik kan du finne det som gjør deg attraktiv og unik i markedet, beholde markedsposisjonen og skille deg ut fra konkurrenter.
Googles beste praksis for suksess med designprosess
Alle merkevarer trenger å oppdatere seg. Det gjaldt også Google.
På tide å endre identiteten? Kanskje må du redesigne?
Merkevarer er forskjellige. Ledelse i en bedrift må gjøre hjemmeleksen sin, respektere den arven man forvalter og alltid lytte til kunden!
Kommuniser enkelt med kundene med én tone of voice
Snakkker merkevaren med flere stemmer? Slik sikrer du tydelig kommunikasjon.
Merkevaren forteller verden hvem du er, har du en strategisk intensjon?
Trenger du en merkevare? Alle bedrifter har en merkevare. Smarte bedrifter er bevisst på dette. De bruker merkevaren strategisk for å oppnå ønsket resultat.