Artikler
E-bok: En ny tid for branding og design av årsrapporter
Alt du trenger å vite om branding av årsrapporter samlet på ett sted.
Hvordan vinne over konkurranse fra nettet ved å bruke design?
Design som våpen i kampen mot konkurranse fra nettbutikker.
Eksempler og tips for hvordan du får en moderne årsrapport
Sju viktige ting å huske på når du trenger en årsrapport.
Mer enn tall og grafer: Hvordan gjøre årsrapport design
Lesere av årsrapporter er en viktig målgruppe for bedrifter.
E-bok: Alt du trenger å vite om Tone of Voice
Tone of voice handler om hvordan personligheten til selskapet eller merkevaren uttrykkes gjennom språket.
Slik lykkes Nordic Choice Hotels med sin tone of voice
Hvem snakker med høyest stemme hos Stordalen? Finn ut hva som er tone of voice for Choice Hotel.
E-bok: Hvordan bruke din viktigste ressurs til å skape suksess? La oss snakke om employer branding.
I dagens arbeidsmarked sitter jobbsøkere på all makt, og bedrifter tar i bruk employer branding for å vinne de beste folkene.
Hvordan utnytter du potensialet i kreativitet?
Flere bedrifter satser på prosjekter som står hjertet nært for å gi næring til mer kreativitet på arbeidsplassen.
Er Pride en merkevare eller bare andre merkevarers beste venn?
Er Pride en egen merkevare, eller er det andre merkevarers beste venn?
E-bok: Dette er ikke slutten. Men det er begynnelsen på noe nytt.
Våre refleksjoner og anbefalinger for en krevende tid for mange bedrifter og merkevareledere.
Et godt formål gir deg bedre kolleger
Selskaper med et formål fungerer bedre og har ansatte som trives.
Hvordan sikre lønnsomhet og effektivitet i usikre tider?
Et tydelig formål sikrer lønnsomhet og effektivitet også i usikre tider.
Desillusjonerte ansatte koster samfunnet milliarder
Et sterkt formål er det beste fundamentet for å skape velfungerende arbeidsplasser der ansatte trives, vokser og leverer.
Hvordan kan en sterk merkevare maksimere verdien ved børsnotering?
Planlegger du å gå på børs? Da bør du posisjonere merkevaren slik at du skiller deg ut fra konkurrenter.
Nok en gang er debatten om OL-logoer over oss
Mens debatten om Paris OL-logoen herjer, prøver vi å si noe om hva som faktisk kjennetegner en god logo.
E-bok: Et godt navn gir merkevaren økt gevinst
Navnet på bedriften, produktet eller tjenesten kan bety suksess eller konkurs. Slik skaffer du deg et vinnende merkenavn!
Hvordan kan arbeidsgivere vinne kampen om unge jobbsøkere?
Dagens arbeidsgivere strekker seg langt for å ansette de beste jobbsøkerne.
9 fordeler som styrker bedriftskulturen og merkevaren din
Formål gir bedriften økt lønnsomhet, mer fornøyde ansatte og definerer en klar retning for virksomheten.
Fokus på bærekraft sikret tre medaljer i Farmandprisen
Feststemning på Farmandprisen: Satsing på bærekraft ga medaljedryss.
Slik bruker Nike purpose til å engasjere målgruppen
Med Dream Crazy-kampanjen gir Nike støtte i en politisk debatt om inkludering og integrering.