Artikler
E-bok: The Mission Purpose Report
Uten et tydelig formål kan du sløse bort tid og penger på å bevege deg i feil retning. Vi har undersøkt formål og verdier i Norges 100 største selskaper. Last ned rapporten nå.
Hvordan skal du snakke med én stemme?
Derfor er viktig med en enhetlig merkevareopplevelse overalt der kunder ferdes.
Hvor mye taper du på designet ditt i året?
Dårlig design er alltid et tapsprosjekt. God design kan derimot gjøre underverker.
Hvordan lykkes med sponsing av merkevarer?
Få maks ut av sponsoravtalen med disse åtte spørsmålene.
Derfor er tid en viktig faktor i kundeopplevelsen
Vi har dårligere tid og er mindre oppmerksomme enn før.
Hvorfor konseptet ditt bør være basert på et Purpose
Merkevarer tjener på designe konsepter med et formål.
Ikke nok å være ekte: Merkevarer trenger å være personlige
Merkevarer mislykkes ofte med å fremstå med egenart.
Mange store norske selskaper mangler et tydelig purpose
En undersøkelse av formål i Norges ledende 100 selskaper ga overraskende funn.
Skill deg ut når du skal bygge en merkevare
En unik merkevare gjør deg synlig blant tusen andre.
Hvorfor det betaler seg å styrke merkevaren din med Purpose
Nyskapende merkevarer er fundamentert i et meningsfullt formål.
Sett av tid til å være kreativ
Hastverk? Derfor står korte tidsfrister i veien for kreativitet og lønnsomhet.
Hvordan EVRY vant gull for beste idé og design av årsrapport i Farmandprisen
Design av årsrapporter gir spennende muligheter for å tiltrekke seg investorer.
Hvordan vinne millenniumgenerasjonens hjerte?
Derfor har millenniumsgenerasjonen innflytelse på markedstrender.
Hvordan bygge merkevaremomentum ut over selve lanseringen?
Hvordan holder du interessen oppe etter at merkevaren er lansert?
Derfor bør du forstå millenniumsgenerasjonen
Millenniumsgenerasjonen er kjent for bærekraftig forbruk. Det gjør det enklere å markedsføre og øke salget til denne miljøbevisste målgruppen.
Alt er bortkastet uten en brandguide
En brandguide er et nyttig verktøy for å sikre en enhetlig merkevare.
Invester i egnet interiør og skiltsystem for å styrke merkevaren
Slik utnytter du potensialet i skilting og interiør for å styrke merkevaren og for å få mest igjen for investeringen.
Den nye kundereisen: Når skal du skape digitale kundereiser?
Den digitale omveltningen har endret måten kunder handler på radikalt. Er det bare digitalt som gjelder nå?
Unngå vanlige feil når du designer din merkevare på nettet
Unngå de vanligste seks fallgruvene når du skal designe nye nettsider.
Hva er engasjement, og kan du bruke det som måleparameter?
Finn ut hvordan du best kan måle og bruke engasjement for å skape økt verdi for merkevaren.