Artikler
Verdien av en idé ligger i å kommunisere den
God kommunikasjon skaper meningsfulle opplevelser og innhold som engasjerer kunder slik at de blir dine ambassadører.
Kan du fortelle bedriftens historie, og vil noen i så fall lytte?
Historier bidrar med kunnskap, lærdom og erfaringer. Derfor er storytelling viktig for å fortelle markedet om bedriften din.
Hvordan selge bedriften din til høyest mulig pris?
Finn ut hvorfor en sterk identitet øker verdien av merkevaren og posisjonerer selskapet for høyest mulig kjøpspris hos potensielle investorer.
Finn din formel for merkevarekommunikasjon
Finn ut hvorfor det lønner seg med konsekvent markedskommunikasjon på digitale plattformer og hvordan du kan oppnå dette med en digital brandguide.
Kutter du kostnader der det lønner seg?
Investering i design er en lønnsom strategi på lang sikt.
Merkevarebygging gjennom tilpasset kommunikasjon
Finn ut hvordan en brandguide gjør det enkelt for markedsførere når de skal ut med kommunikasjon på tvers av markedskanaler.
Sørger du for tydelig markedskommunikasjon?
Tynnspredd markedsføring er svært lite lønnsomt. I stedet bør du samle markedsressursene og sørge for enhetlig budskap i de beste kanaler.
Hvordan ser den nye kundereisen ut?
Finn ut hvorfor du må sette deg inn i kundens hode og tegne opp kundereisen. Først når du vet hvordan kunden oppfører seg, kan du engasjere og begeistre.
På tide å tenke nytt eller bli forbigått
Bruk design til å skille deg ut fra konkurrenter.
Å være en moderne merkevare vil si å være ekte
Derfor er ærlige merkevarer også er de mest holdbare.
Hva kan merkevarehierarki gjøre for ditt firma?
Dra nytte av merkevarearkitektur for en mest mulig effektiv kommunikasjon med målgruppen.
Hvordan få ønsket oppmerksomhet gjennom spisset markedskommunikasjon
Holder du deg til ett budskap, har du gjort mye riktig.
Slik finner du din målgruppe og lærer den å kjenne
Seriøse merkevarer er opptatte av hva som rører seg i målgruppen.
Hvordan jobber du med merkevarehåndtering?
Som alt annet må trenger også merkevaren din kjærlighet og omtanke.
Er du synlig for kundene når de ønsker å snakke med deg?
Synlighet er essensielt for å nå ditt marked. Som med de fleste ting her i livet, handler det om å få oppmerksomhet og være tilstede der målgruppen din er!
Skap en engasjerende merkevare, eller å bli elsket av alle
Skap engasjement og oppmerksomhet rundt din bedrift og din merkevare ved å tillegge din merkevare nye egenskaper.
Det lønner seg med smart markedsføring og kommunikasjon
Finn ut hvorfor markedsføring ikke trenger koste en formue: Kjenn dine målgrupper og egnede kommunikasjonskanaler. Et spisset budskap treffer best.
Hva er posisjonering? Har du en unik markedsposisjonering?
Slik kan du finne det som gjør deg attraktiv og unik i markedet, beholde markedsposisjonen og skille deg ut fra konkurrenter.
Kommuniser enkelt med kundene med én tone of voice
Snakkker merkevaren med flere stemmer? Slik sikrer du tydelig kommunikasjon.
Merkevaren forteller verden hvem du er, har du en strategisk intensjon?
Trenger du en merkevare? Alle bedrifter har en merkevare. Smarte bedrifter er bevisst på dette. De bruker merkevaren strategisk for å oppnå ønsket resultat.