Artikler
En merkevare er ikke bare en kul logo
Finn ut hvorfor det er viktig at et brand fremstår som ærlig og ekte, med et tydelig formål og at merkevaren innfrir sitt løfte til forbrukeren.
Hvordan selge bedriften din til høyest mulig pris?
Finn ut hvorfor en sterk identitet øker verdien av merkevaren og posisjonerer selskapet for høyest mulig kjøpspris hos potensielle investorer.
Finn din formel for merkevarekommunikasjon
Finn ut hvorfor det lønner seg med konsekvent markedskommunikasjon på digitale plattformer og hvordan du kan oppnå dette med en digital brandguide.
Kutter du kostnader der det lønner seg?
Investering i design er en lønnsom strategi på lang sikt.
Dette må du vite når du starter et nytt designsamarbeid
Finn ut hvordan et redesign tar vare på din merkevares egenart.
Merkevarebygging gjennom tilpasset kommunikasjon
Finn ut hvordan en brandguide gjør det enkelt for markedsførere når de skal ut med kommunikasjon på tvers av markedskanaler.
Design som verktøy kutter kostnader og gir økt lønnsomhet
Bedrifter som er åpne for innovasjon, ser verdien av å investere i design og branding.
Sørger du for tydelig markedskommunikasjon?
Tynnspredd markedsføring er svært lite lønnsomt. I stedet bør du samle markedsressursene og sørge for enhetlig budskap i de beste kanaler.
Gi ansatte rom til nytenkning og kreativitet
Kreativitet bør være en integrert del av forretningsvirksomheten. Ansatte som gis mulighet til idémyldring og nytenkning, skaper de beste ideene.
Hvordan ser den nye kundereisen ut?
Finn ut hvorfor du må sette deg inn i kundens hode og tegne opp kundereisen. Først når du vet hvordan kunden oppfører seg, kan du engasjere og begeistre.
Sørg for engasjerte og motiverte medarbeidere
Fremgangsrike bedrifter involverer medarbeiderne. De har et felles ståsted som de ansatte kan identifisere seg med, og de bygger merkevareambassadører.
På tide å tenke nytt eller bli forbigått
Bruk design til å skille deg ut fra konkurrenter.
Å være en moderne merkevare vil si å være ekte
Derfor er ærlige merkevarer også er de mest holdbare.
Mission fødtes i 2001. Hvor mye er 15 år for et designbyrå?
I 2016 feiret Mission 15-års jubileum som et prisvinnende designbyrå og eksperter innen branding, kommunikasjon og merkevarer.
Hva slags leder er du når det stormer?
Finn ut hvorfor det lønner seg for både for bedriften og ansatte med en aktiv og åpen dialog når det er vanskelige tider.
Det enkle fungerer som regel best
Formuler deg enkelt. Ord har makt, de er byggesteinene i all kommunikasjon og gir liv og mening til ethvert produkt eller tjeneste.
Toppkandidater vil jobbe for de beste arbeidsgiverne
Selskaper med et godt omdømme vinner kampen om de klokeste hodene.
Hva kan merkevarehierarki gjøre for ditt firma?
Dra nytte av merkevarearkitektur for en mest mulig effektiv kommunikasjon med målgruppen.
Hvordan få ønsket oppmerksomhet gjennom spisset markedskommunikasjon
Holder du deg til ett budskap, har du gjort mye riktig.
I usikre tider er det design som gir deg forspranget
Design er et verdifullt for posisjonering og gjør at du oppfattes som en seriøs aktør i markedet.